Mutfaknotlarim

>KETEN TOHUMLU SUSAMLI KURU PASTA

Posted on: Mart 26, 2009

>
tüm dostların ziyaretleri ve iyi dilekleri için çok teşekkür ederim
Arkadaşlar uzun süre önce forum sayfamız kapanmıştı
hasta olmadan önce yenisini hazırladım fakat duyuramamıştım
yeni adresimiz http://mutfaknotlari.eniyiforum.net/ katılmak paylaşmak isteyenler olursa buyursun gelsinler
geçtik tarife
pastanedeki gibi çeşit çeşit kuru pastalar yapmayı çok seviyorum.tabiki evde yapılan daha sağlıklı şüphesiz
MALZEMELERİMİZ:
125gr tereyağı veya margarin
1türk kahve fincanı sıvı yağ
1yumurta(beyazı dışına)
2yemek kaşığı yoğurt
1tatlı kaşığı kabartma tozu(yarım paket ediyor)
1çay kaşığı tuz
1çay kaşığı şeker
aldığı kadar un

üzerine keten tohumu ve susam

hamuru yoğurup yarım cm kadar açıyoruz
kalıplarla kesip önce yumurta akına sonrada bir tabakta harmanladığımız keten tohumu ve susam karışımına buluyoruz
ardından fırına yolluyoruz
ben orta ısıda pişiriyorum kuru pasta ve kurabiyeleri.hızlı ısıda dışı pişip içleri hamur kalıyor:)
afiyetle ve sağlıcakla kalın

24 Yanıt to ">KETEN TOHUMLU SUSAMLI KURU PASTA"

>Günaydın. Kurabiyeler süper görünüyor, ellerine sağlık. Ben de ekmekte kullanmak için keten tohumu almıştım, başka da nerede kullanabileceğimi bilmiyordum. Sayende öğrendim. Sevgiler.

>ımmm nefisler ellerine sağlık canım

>ay pek güzel olmuş… Böyle pastaneden alınmış gibi ellerinize sağlık

>keten tohumunu bu şekilde kullammak güzel fikir ellerine sağlık cnm.

>Ellerine sağlık Melisacım, enfes olmuş,Sevgiler..

>canım ellerine sağlık…keten tohumu çok duydum ama hiç denememiştim…bu tür baharatların nerelerde kullanılcağınıda bilmiyoruz zaten…bu sayede öğrenmiş oluyoruz..nefis bir kurabiye..ellerine sağlık…

>canım nefis görünüyorlar ellerine emeğine sağlık.öptüm.

>ELLERİNE SAĞLIK YİNE HARİKA BİR LEZZET ÇIKMIŞ ORTAYA …

>Canımmmmmm ellerine sağlık enfes olmuş öptüm…

>keten tohumunun kattığı lezzeti çok merak ettim.çok leziz görünüyor.ellerine sağlık 🙂

>Harika görünüyorlar Melisacığım.Ellerine sağlık.Sevgiler…

>benketen tohumunu zayıflamak için kullanıldığını zannederdim hmm kurabiyedede kullanılıyormuş ellerine sağlık cnmm sevgiler

>Kurabiyeler cok guzel gorunuyorEline saglik canimGecmis olsun .Sevgiler

>melisacığım ellerine sağlık çok güzel olmuşlar..forum hayırlı olsun..kaydoluyorum şimdi..çok öptüm

>canım mail adresimi ismimi girdim daha önce alınmış dedi önceki forumdaki hali ile girdim bu seferde yanlış ya da aktive edilmemiş dedi çözemedim:(

>hoş bir tarif olmuş tam çocukların seveceği tatdan denemem lazım ellerine sağlık sevgiler.

>MÜKEMMEL VE ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYORLAR ELLERİNİŞZE SAĞLIK SEVGİLERLE..

>Ellerine sağlık hayatım nefis görünüyorlar…Sevgiler…

>enfes olmus kurabiylerin canim ellerine saglik sevgiler hayirli cumalar

>Harikaaa canım ellerine sağlık!!!!Sevgiler,Evren

>Ellerine saglik Melisacigim nefis olmus kurabiyelerin Sevgiler.

>I want a cup of tea with two of those!

>melis balım hımm nefis olmuş gene ellerine saglık tatlım sevgiler sevil

>Merhabalar, kurabiyeler çok lezzetli görünüyor. Ellerinize sağlık. Sevgiler Nesrin

Yorum bırakın


  • Hiçbiri
  • mutfaknotlarim: merhaba hoşgeldiniz wordpreste bi blog açtım iaraçlar menüsünde içe aktar var ona tıklayınca sana yol gösteriyor bloggere erişime izin ve r
  • belguzar: merhaba blogları nasıl taşıdıınızkurabıyele nefıs görunuyor
  • sevda: >çok şık bir sunum olmuş arkadaşım.harika.ellerine sağlık.öpüyorum.

Kategoriler