Mutfaknotlarim

>KUPTA FINDIKLI TAVUK GÖĞSÜ

Posted on: Eylül 9, 2009

>

Malzeme Listesi :
100GR tuzsuz tereyağı+1/2çay bardağı sıvı yağ
1su bardağı un
1su bardağı şeker
1vanilya
1lt süt
üstüne yarım paket çikolatalı puding
en üste fındık parçaları
Yapılışı :yağı eritip unu hafiif kavuruyoruz üstüne şekeri ekleyip(ben şekeri daha az koydum 1bardak çok tatlı geldi bana)sütünü ilave ediyoruz kaynadıktan sonra ocaktan alıp vanilyayı ekliyoruz 10-15dk mixerle çırpıyoruz mutlaka çırpın ıslatılmış tek kişilik servislere boşaltın dolapta donsun akşamdan yaparsanız sabaha tam kıvamında olur en üste pudingi hazırlayıp dökün fındık parçalarıyla süsleyin afiyet olsun
not
fındıkların bi kısmını ben pudingin içinede ilave ettim
yağı margarin kullanmak istemediğim için tereyağı ve sıvıyağı karıştırdım
14 Yanıt to ">KUPTA FINDIKLI TAVUK GÖĞSÜ"

>Günaydın. Çok güzel görünüyor. Afiyet olsun. Sevgiler…

>hımm şahane olmuş bence cok güzel bir sunum olmuş canım benim ellerine saglık harikasın

>Akşama ne tatlı yapsam diye düşünüyordum.Galiba tarifi buldum:))Ellerine sağlık Melisacığım.Sevgiler…

>HARİKA BİR TARİF CANIM.DENEMEK İÇİN SABIRSIZLANIYORUM.ELLERİNE SAĞLIK.KEKCAFE

>Canım izmir köfte üstü bu tatlı muhteşem gider ellerine sağlık.Bereketli iftarlar dilerim öpüyorum…

>canım çekti gece gece:((Ellerine sağlık…

>nefiss bir görüntü.ellerine sağlık canım.öpüyorum sevgiler..

>Selamlar kızımın adaşı:)sizin ki hangi köy?benim eşim oralı ve kayınvalidemler hala oradalar.İzninizle sayfanızı gezeyim biraz :)sevgiler

>merhaba ,bende Konyalıyım eşimde Konyalı Dedeman'a yakın bir mesafede oturuyorum.ya siz Bereketli iftarlar diliyorum.

>Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir. Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır. Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz. Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın

>Kadir geceniz mübarek olsun..Dualarınızın kabul olması dileğiyle..

>Neşeli 'şeker gibi' bir bayram dileğiyle… Mutlu Bayramlar…

>canım iyi bayramlar bende çok zor giriyorum ya safya görüntülenemiyor yada çooook geç açılıyor alkım

>hafif tatlilari cok seviyorum. Sutlu ve cikolatali tatlilarda benim vaz gecilmez tatlarim arasina giriyor.Tesekkurler

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

